Idag är det vilodag i handbollsspelarfabriken

Det är lördag, klockan är elva och jag har redan varit vaken länge. Men det gör väl inget. Dom har lovat tjugo grader idag, och solen skiner.

Kunde inte somna igår. Istället låg jag och planerade min nästa träning. Hoppen jag ska göra, rörelserna jag fått lov till. Det känns så nära nu, handbollsåterkomsten. Jag vet att det är en stund kvar och att jag inte ens har fått börja göra stegisättningar eller riktiga inhopp från kanten än, men snart. SNART!!!

Jag vet inte riktigt, men jag känner mig bara glad. Det måste vara våren, kärleken, solen. Eller knäframgångarna. Eller påsken. Eller allt.

Nu ska jag på äventyr! Och om jag får bestämma så blir det något man måste ha hjälm för att få vara med på. Vi kan ju allihop hoppas på bilder lite senare. Okidoki?

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?