Don't break my world, don't take my life

Nähä. Basketlaget kunde inte heller vinna. Deras försvar var dåligt och dom kunde inte träffa mål. Korgen alltså. Lite som oss, när jag tänker efter. Fast med mycket större skor.

Varje gång någon av mina handbollsvänner frågar mig om reglerna och jag kan svara så blir jag så stolt!
Och nu kan jag nästan alla. Learning by watching, som man säger.
Jag kan åttasekundersregeln, femsekundersregeln och tresekundersregeln. Och jag vet hur många foul man får ha innan konsekvenserna kommer och hur många foul laget får ha och hur tecknet för spelarbyte ser ut.

Jag är faktiskt rätt grym. På allt utom att spela det då. Tränarkarriären verkar given.

Nåja. Egentligen skulle jag inte alls skriva om basket här. Utan jag skulle bara undra en sak.

Hur fan säger man:

Skogscertifiering är ett frivilligt system som syftar till att uppmuntra ett samhällsnyttigt, miljöanpassat och ekonomiskt livskraftigt bruk av världens skogar. Certifieringen ger möjligheten för ett skogsbruk att erbjuda den tillverkande industrin och efterföljande led en av marknaden efterfrågad miljöcertifierad produkt.

på danska?

Herre gud alltså.

Kan hända är det nu snart översatta häftet det långtråkigaste jag någonsin läst. Och då har jag ändå läst en del.

Kommentarer

Jessica sa…
Några skedar gröt i munnen så är det översatt och klart! ;)
Annika sa…
Jessica: Hett tips!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?