Idel glada tillrop, onekligen

Söndag.
Händelselös.

Lika mycket händelselöst som era ickekommentarer kanske.

Mår lite bättre. Piggades upp av det norska besöket, eller kanske det glaset vin jag drack. Eller av blommorna jag köpte och fyllde mina vaser med.
Och blev glad av både besök och Aalborg mot GOG på tv:n. Det var en underhållande match. Inte bra, men ändå bra, om ni förstår.

Idag sov jag med artificiell hjälp länge. Till tio. Det var behövligt.

Och sen kom solen fram och ungerskan på besök. Hon hade med sig hembakad pepparkaka med aprikossylt inuti som vi, ihop med kaffe, fikade bort någon timma med på min balkong. Det var fint.

Nu har jag förberett morgondagens tretimmarslektion lyssnat på Dido.

Imorgon tränar vi ihop med Silkeborg/Voel igen. Det blir nog bra. Och så match på onsdag. Mot Esbjerg. Ni kanske minns vad som hände i Esbjerg förra året? Det gör i alla fall jag.

Men, weiter weiter, det är ännu en match på lördag så jag har inte riktigt tid att tänka efter. Inte lust heller för den delen.

Ser istället fram emot en matchrik vecka och en lagfest på lördag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?