Livet går vidare

Förlorade ju mot Ikast. Surt som fan, speciellt när det är så nära. Ett mål. Tur att det hela tiden kommer nya matcher.

Esbjerg och Fox vann sina matcher, så jag antar att det nu ligger en viss press på oss att vinna mot just Esbjerg på söndag. Laddningen har givetvis redan börjat.
Träningen igår var kul! Tuff med mycket löp, och det är precis det vi behöver.

Det var bip-test igår igen. Trodde att mitt resultat skulle ha försämrats eftersom jag inte har kunnat träna extra som innan på grund av att knät har behövt vila. Men så sprang jag längre än förra gången. Jane sprang längst, det gör hon alltid, men jag höll ut näst längst, 18.3. Mycket nöjd!

Nu får ni ursäkta mig, men jag ska gå och streck-se de fyra sista avsnitten av Sex and the city's sista säsong, bara för att dagen är ledig och jag känner för det.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag applåderar ditt resultat i beep-testet! Grymt.. =) Spring sönder Esbjerg nu.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?