Bara några timmar kvar nu!

Nu är det kvällen före drabbningen. Kvällen innan vi vet hur bra vi är just imorgon. Vi är inte nervösa, å nej, men taggade som fan och med en vilja av stål. Och den tänker vi använda hela matchen imorgon förmiddag. Vi kommer aldrig ge upp, aldrig sluta kämpa, det kan jag lova.
Det lyser ur våra ögon och man kan lätt se hur mycket vi vill det här. Och snacka om en nu-eller-aldrig-situation! Vi har bestämt oss för nu, ok.

Alarmet (just nu med Jason Mraz - I'm yours som melodi) ställer vi innan vi går och lägger oss på 05.15 (men anytime innan 06 är ok). Den kvartslånga promenaden till matsalen för frukost ska enligt order göras något längre just imorgon. För att vi ska komma igång. Och snabba kolhydrater står på menyn. O ja.

Visst hade det varit kul om vi slog till imorgon och överraskade hela världen genom att ta en plats i kvarten. Läste just en omröstning i en av dom där kvällstidningarna där frågan var huruvida vi skulle ta oss till just kvarten. Ja eller nej. Ja hade den absolut största skaran anhängare. Jo men.

Mitt eget deltagande i dagens träningspass har varit skral. Imorse sov jag mig igenom löp och styrka, men vaknade något mer alert och satt vid sidan av under handbollspasset. Nu känner jag mig betydligt mycket bättre. Inget mer ont i halsen, bara hosta. Men imorgon kommer jag var så jävla fit for fight att jag aldrig någonsin har varit mer beredd i hela mitt liv, tro mig! Jag skiter i om jag inte får spela alls eller om jag är totalt värdelös, vi ska bara vinna!

Håll alla tummar, tänk snälla tankar och ställ klockorna på mitt i natten, för nu ska vi kämpa för hela svenska folket!

Kommentarer

Anonym sa…
Klockan är redan ställd! Jag är nästan lika taggad som er! Bra att du känner dej bättre, kör hårt imorrn!
Anonym sa…
Jag har ställt klockan på ringning och trots att det får bli radio för min del så ska jag heja och hålla tummarna!
Kom igen tjejer!

/Carina i Tyskland
Bettan sa…
Jag vågar inte ens gå och lägga mig, tänk om jag missar!
Hoppas du är frisk om ett par timmar, det är bara 4 tim o 45 minuter kvar nu!
Jädrans vad nervös jag är - kommer FÖRSÖKA skrika väldigt tyst, T ska jobba kl 5... Vi får väl se hur det går med det!
Håller min tumme, alla hälsar och tänker och är heltaggade - det är klart ni vinner!!! :)
*krammen*
Anonym sa…
Grattis!!!!!!!!! Bra jobbat!!! Tysk TV tog sig i kragen och visade oss matchen! Underbart att se er kämpa!
Kram
Carina i Ty
Anonym sa…
GRATTIS! Grattis! Grattis! *molly gör vågen*

*massor av kramar till hela gänget*
Anonym sa…
Woohaaa! :D
Anonym sa…
Woohaaa! :D
Anonym sa…
Många, många grattis till vinsten! Ännu ett bevis på att ingenting är omöjligt (: Lycka till på tisdag!
Anonym sa…
Många, många grattis till vinsten! Ännu ett bevis på att ingenting är omöjligt (: Lycka till på tisdag!
Anonym sa…
Yes! Grymma ni är! :)
Anonym sa…
Ja rös nästan framför tv:n inatt. Fan va bra ni är! Norge nästa!
Anonym sa…
Oj vad häftigt! Så stort! Grattis!!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?