Det börjar bli dags att kasta ut juleljusen nu

The answer is RÖD! Självfallet.
Nog till och med den som var mest röd i laget. Någon ska ju vara det, så det känns bra att det blev jag.

Träningen igår gick mindre bra än jag förväntat. Knät protesterade så jag fick göra andra saker, mest kanske för att spara det en dag extra. Det är ju viktigare att jag är med på matchen mot Ikast den 2:e än något annat antar jag. Så den hade jag tänkt vara fit for fight för!
Fast jag hoppas att jag kan spela idag. Längtar efter att plocka fram det röda i mig igen!

Idag är det träning mellan 9.30 och 11.00, sen lunch och så träningsmatch mot Sønderjyske strax efter 13. En liten känsla av cup infinner sig. Förmiddags cup. Och jag som hade biljetter till pokalfinalerna lkockan 14 och 16 i Århus. Dit hinner ju inte jag. Tur dom går på tv.

Vad händer annars i Horsens? Planerar inte-fest på nyårsafton. Kan bli bra ändå.

Kommentarer

Bettan sa…
Hej Ferdinand den röde! Kanske du rent av skulle sitta under korkeken och lukta på blommor en dag eller två till? ;D

God fortsättning

Den blå Kossan

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?