Mindre fest och mera...eh...annat

Vann igår med, shit vad vi är bra! Jag spelade bara typ tio minuter och det var garanterat oerhört bra för mitt knä. Tråkigt, men bra. Det är ju på onsdag det är viktigast.

Men hallå! Vet ni vilken dag det är idag?

Nyårsafton är alltid en bra dag, oavsett vad. För det spelar ingen roll vad man gör idag, imorgon är det ett helt nytt år. Det är coolt, om något!
Det blir inte fest idag, givetvis. Viktig match om bara några dagar. Middag och trevligt ikväll, hoppas jag, men inte fest.

Var på Bilka idag, jag och fyrahundratusen andra horsensianer (eller vad det nu heter), så jag är helt redo för 2008.

Hoppas ni får kul med er champagne och era smällare. Ska tänka på er!

Gott nytt år!

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till idag! Heja heja

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?