Man får glädjas åt det lilla

Nu har jag varit i Göteborg och pratat med blommorna igen.


Kom nyss hem från morgonhandbollsträningen. Åtta till halv tio. Fantastisk tidpunkt. Men handboll är ju alltid handboll och det är ju alltid roligt. Speciellt kul är det att det känns så bra i knät nu, att det är på väg framåt.

I övrigt är det inte mycket nytt. Tre träningar kvar till semestern. Boxning eller nåt i eftermiddag, styrka imorgon och ett pass med Fys-Mikael på fredag eftermiddag. Övriga danskar är lediga på fredag eftersom det är grundlovsdagen, men själv fick jag ett erbjudande som hette "Spinning 07.00 - 08.00 eller pass med Fys-Mikael 15.30 - 17.00". Och eftersom jag inte fungerar normalt innan klockan nio på morgonen var valet lätt.

Det hade det visserligen varit även om spinningen hade varit på eftermiddagen. Jag hatar spinning.

Kommentarer

EMMA sa…
Jag hatar också spinning. Det är alltid så att min lag vill köra det men jag känner vad är meningen med att inte komma någonstans?
Alice sa…
spinning är så galet tråkigt!
jag måste bara fråga, är det du som fotat bilderna? jättefina är dom.
H.N. sa…
Sugen att vara med ?
http://www.viktorljungstrom.se/thumbnails.php?event=292

Hoppas du blir spelklar och uttagen till Kina..
Anonym sa…
Hittade hit efter 700 år. Grattis till knät. För övrigt vill jag också ha en egen fys- människa som vrålar lite på mig när jag är lat eller tjockat till mig för mycket. Förresten, vilka jättefina bilder du tar!!!! Kram Johanna(gamla sambon. ps. dags å flytta hem snart tycker jag. ds
Anonym sa…
Hahahaha grattis!

Kör hårt ;)
Anonym sa…
Time for a update?

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?