Om vi börjar om från början igen

En uppdatering ja. Det är väl dags för det.

Men jag har semester förstår ni. Mer än en vecka i streck för första gången på ungefär 4 år. Och just nu befinner jag mig i Leipzig och bor några dagar hos Holmberg. Det är guldbra.

Jag tänker inte så mycket på handboll för tillfället. Inte på korsband heller för den delen. Man kan säga att jag har annat i mitt huvud. Fast jag måste ju säga att jag är glad för att Sverige tog sig till VM. Det är roligt. Andra matchen var dessutom riktigt härlig att se på. Första var väl så där.

Nåja. Sista träningen i HH kom och gick. Nästa vecka är det dags för ihoppackning av lägenheten. Känns skönt på nåt sätt. Renande. Fast själv packandet är ju inte så himla kul i och för sig.

Svar på en ställd fråga: Ja, alla bilder som publiceras här har jag tagit själv.
Och Johanna: HEJ!

Jag återkommer. Snart. Men nu ska jag vallas genom stans butiker.

Kommentarer

Anonym sa…
Hvor går så ferden videre nå, Annika? Vi venter i spenning. :)
Anonym sa…
Och vilken blir den nya klubben? I Sverige? /Tilda

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?