På väg mot våren

Hittills har veckan med februarilov varit mycket bra! Den har liksom tagit det lugnt och inte rusat. Det gillar jag.

Vi har tränat på ganska bra i Heid. En massa löp (stora och lilla krysset - ny övning för mig - i måndags och utelöp i tisdags) och en massa handboll. Vi har oftast väldigt mycket fart i våra handbollspass med. Det är gött. Det blir som gratis fysträning, eftersom man (jag) inte tänker på att det är jobbigt, bara att det är kul. Handbollsnörd, jag vet.

I söndags kom mamman och systern hem från två veckors textilresa till Indien. Har aldrig riktigt varit sugen på att åka dit, men efter deras prat känns det nästan som ett måste faktiskt.

Men först, planering av sommarens resa! Blir inte Indien.
Om en timma ska jag hämta den inplanerade reskompisen, bästa Sara, på centralen. Hundra år sedan vi sågs sist. Verkligen på tiden nu!

Så ja, i helgen kommer vi jobba med fika, kolla på bilder från resmål, livsuppdateringar och planering. Och fika. Och planering. Ja, ni fattar. Och på söndag är det match i Lund mot H43.

Sjukt tråkigt inlägg. Men så blir det ibland.

Killabite - Follow me home.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?