På dagsordningen ungefär

Alltså, den där reseplaneringen. Man kan säga att den verkligen har gått framåt under dom här dagarna!

Vi har till exempel valt startort (Quito), halvvägsort (Caracas) och slutort (New York). Bara detta, ska ni veta, bara detta känns sjukt spännande!

(ÅH! För Sydamerika och USA och Karibien!)

Och sen i New York ska jag träffa min gamlagamla bästis som bor där (observera det sinnesjukt coola i att BO i New York!) och hon ska visa mig allt viktigt där. I flera flera dagar!

Den här resan! Den har lite oddsen på sin sida för att blir den bästa någonsin faktiskt. Någon som har erfarenheter av Quito/Ecuador, Venezuelas kust mot Karibien eller N.Y. är mer än välkomna att upplysa mig the good and the bad. Ska alltså åka i juli.

Kavajen ska få bo på landet och jaga möss när jag är i Amerikat.

Så från och med nu har den här bloggen fått ett par nya kategorier (typ Sydamerika och N.Y.).

Peppen inför denna resan!

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken fin Kavaj du har!
Tanten
Amondine sa…
Ingen dålig reseplan må jag säga... Och planeringen ingår och är ju typ halva nöjet.
Anonym sa…
Hej, det låter som toppen reseplaner! Har inte varit just där men på andra ställen i usa och det är kanon fint :)
Jag har hört talas om något film projekt ni skulle göra med landslaget... vad hände med det?
/Mia

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?