I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes

Den här veckan har liksom sprungit iväg. På ett gött sätt.

Kände mig segast i stan på träningen i tisdags, men efter en vilodag igår känns det nu bra igen.

Så nu sitter jag hemma och jobbar med lite olika projekt i väntan på träningen. Mitt huvud är fullt av idéer och det är så skönt att få ut några ibland.

Men vi kanske skulle prata lite om matchen mot H43 i söndags? Den var ju helt störd! Ni vet det va?

Vi låg under med 4-11 efter typ en kvart. Och i halvtid (man får inte säga halvlek för då blir redaktör Wigren upprörd!) stod det 16-19. Normalt sätt är det ett slutresultat för oss, men vi hade inte den bästa dagen i försvaret, det hade vi inte. Men sen, när hela matchen hade spelats, stod det 28-41. Till oss alltså. Sjukt starkt av oss att vända på det, tycker jag!

Och på lördag är det hemmamatch igen. Kropps kommer och spelar i Heidhallen. Mycket spännande!
Och snart ska jag iväg och extraknäcka som kanslist i form av handbollsbollköpande bilförare.

Mmm... Selectbollar!

Lite musik på det kanske. Det är det här jag lyssnar på idag när jag sitter hemma och jobbar. På repeat.

1. Killabite - Follow me home
2. Diddy - Coming home
3. Colbie Caillat - I do
4. Albin Gromer - Här inne hos mig
5. Lenny Kravitz - Come on get it
6. Lykke Li - I follow rivers
7. Daniel Adams-Ray - Lilla lady

Det var väl det. Det är en bra torsdag idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?