En vecka kvar. Minst.

Träning igen idag, efter en gårdag med restitution. Välbehövligt är ordet jag väljer att framhäva.

Aldrig någonsin har jag upplevt en säsong längre än den här. Aldrig någonsin har jag känt så lite för att spela handboll. Och aldrig har jag känt att det finns andra saker som är viktigare. Men jag antar att det går över.
I bästa fall är säsong 07/08 slut på måndag kväll. I värsta fall får vi vänta till torsdag. Oavsett vilket är vi i HH lediga till den 30 april. Gissa om jag ska göra allt annat än kasta boll.

Men först, träning idag, shopping i Århus imorgon, träning torsdag, fredag, lördag. Och match måndag. Låt oss komma igång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?