Det kommer flygande, det är så det är

Här sitter jag och bara är och så kommer det plötsligt några jobb flygande. Coolt. Två hemsidor och en översättning. Shit, jag är så oerhört kreativ!
Bananskalsåkande är nog min främsta egenskap. Känner mig nöjd med den och den har helt klart flyttat berg emellanåt.

Shoppingen igår gick strålande. Och det var soligt i den stora staden. Det var det i Horsens idag med, men jag har mest spenderat tid i tvättstugan. Å, alla dessa sysslor! Diska ska man ju också göra då och då. Det är jag och Kulla-Gulla.

Men träna, det får jag inte göra så mycket just nu. Det verkar vara det genomgående temat i HH för tillfället. För mig gäller: Handboll, nix pix. Simma, jaha tack.
Jag ogillar definitivt mitt högra lårs baksida. Sjukgymnasten undrade hur jag föredrar att simma; crawl eller bröstsim? Vad skulle jag svara liksom? Jag gör ju bara mitt bästa för att inte drunkna! Varken crawl eller bröstsim skulle jag tippa, utan mer som hundsim kanske.


Måndag, då är vi alla klara igen. Ok? Måndag, säger jag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?