Det är faktiskt ett förbud!

Alltså, jag har semester nu om ni undrar. Har även fått förbud av tränar-Claus att ens tänka på handboll. Jag antar att bloggen ingår i den kategorin.

Jag har det rätt bra ändå. Sitter i Saras soffa och surfar när hon är på arbete och ska snart gå ut på stan. Befinner mig alltså för tillfället i kbh. Mycket bra. Vad annat kan det vara när solen skiner och uteserveringarna är framplockade. Jag säger det igen: Jag är inte gjord för att bo på den här sidan jorden under vintern! Möjligtvis kanske just den där enda veckan då det är snö, eller något som i alla fall påminner om det. Annars, nej tack. Mitt psyke kräver sol och värme!

Imorgon är det jag som åker till Göteborg och introducerar nyheter. Vi ser alla fram emot det!

Arrivederci!

Kommentarer

Bettan sa…
Hm, solen skiner på min altan... Nåja kanske inte just nu, men månen lyser nog på den. Men vad jag vill ha sagt - hehe, kan du gissa?
*kramen*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?