När solen börjar skina igen kan jag tänka mig att inte längre vara så trött

Tillbaka i guldfiskskålen Horsens.
Snacka om att komma ner på jorden igen!

Allt är sig likt efter den dryga veckan i Leipzig. Det regnar fortfarande och kylan gräver sig ända in till benen om man bara tänker tanken på att gå utanför dörren. Så det gör jag inte.

Men alltså, just nu gör det inte så mycket. Det jag tänker mest på är platsen i "The Big O"!
För det är fanimej STORT!

Just det ja, vi ska spela kval med Horsens med. Första matchen söndag. Vi möter Skive i bäst av tre. Och när vi är klara med det ska jag spendera minst en vecka med att tänka på ALLT annat än handboll!

Verkligen.

Kommentarer

Bettan sa…
Hm, vad du tänker göra den veckan är nog inget vi ska veta... ;D

Grattis till alla framgångar!

*bamsekramen*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?