Hallå! Hur stört är det? Jag ska till OS!

Fattar ni eller?

Jag tror att jag fortfarande befinner mig i chocktillstånd. Fast jag lipade igår kväll när jag snackade med mamma och pappa. Dom befann sig då på restaurang ihop med en av mina systrar och passade tillsammans på att skåla i champagne. Själv drack jag äppeljuice och försökte ladda om inför lägrets sista träningspass morgonen efter. Vi har varit på läger på Bosön i en vecka nu.
Men efter 5 kilometer löpning, 45 minuters cirkelträning och 2 gånger hundrametersstafett avgick X2000 från Stockholms central mot Göteborg. Så nu är jag här. Och vilar upp mig. Ikväll blir det drinkar och imorgon bio.

Det är lite svårt med såna här uttagningar, för visst blir alla jätteglada för sin egen skull, men samtidigt också ledsna när det är några som inte får följa med. Jag tycker vi kunde få 19 platser, så att alla kunde hänga med. Och den femtonde stackars spelaren som inte ens får bo inne i OS-byn, utan bara vara där mellan 09.00 och 21.00. Vad är det för regel? Ge människan en säng!

Fast jag är glad som fan för min egen skull!

Truppen presenteras både här och här.
Tack för alla hållna tummar och kryssade fingrar. Det verkar ha hjälpt!

Kommentarer

Bettan sa…
Grattiskramar igen!!! Hela familjen skickar massor av den varan.. ;D
hehe, vi är oxå glada för din skull, och för vår egen - nu får man ju verkligen en anedning att kolla OS hela nätterna!

*krammen*
Anonym sa…
Heja Dig! Heja Dig! Heja Dig!

Ja, det är det enda jag kan säga. Jag vet knappt hur man gratulerar någon till en plats i OS. Du är liksom min första OS-kompis!

Men tänk att jag HAR en OS-kompis! Wow! Vilken mallgroda jag är!

:-)
Anonym sa…
Det är knappast några tummar eller fingrar som fixat detta. Möjligen dina egna i så fall. Skicklighet kallas det. =)
Grattis och lycka till!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?