Inte ens en vecka kvar nu...

Lägret tog slut igår och har nu mellanlandat hemma i Horsens några få dagar innan turen fortsätter till Peking.
Jag tror att det börjat sjunka in nu, vart det är vi faktiskt ska. Vart jag ska.
Kina. OS. På lördag.

Vi fick reskläderna från SOK för några dagar sedan. Lägret i Danmark som med ett gnisslande precis börjat nöta sönder dagar mot varandra fick genast ett visst mått av uppsving när hela gruppen provade ljusgula och ljusblå kläder med OS-loggan på. Själv kommer jag bli en plåga som konstant och alltid kommer vara klädd i outfiten. Även efter OS alltså, så ställ in er på det.

Jag undrar hur många kändisar vi kommer att få se. Jag har några på min topplista i alla fall och dom ska jag smygfota. Det har jag lovat!

Och packlistan till resan håller jag på med. Jag gillar listor. Och att få bocka av punkterna, en efter en. Organisation är mitt mellannamn.

Morgondagens lista innehåller dock än så länge bara två punkter:

1. Till frisören
2. Köpa mobilladdare (den gamla sitter väl fortfarande i eluttaget på det tyska - och numera oerhört omskrivna - hotellet i Nürtingen)

Idag har varit en vilodag. Minst sagt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?