I walk alone

Vi snackade ju om det där med uppvärmningsplaylists för ett tag sen.

Ni gav några bidrag och så här ser listan ut:

Prodidgy - Breathe
E-Type - Set the world on fire
Lena Philipsson - Han jobbar i affär
Inner Circle - Bad to the bone
The Baseballs - Umbrella
Dropkick Murphys - I'm shipping up to Boston
Foo Fighters - The pretender

Jag känner mig inte speciellt nöjd med att ni röstade in Lena Ph på listan, det gör jag inte. Men här jobbar vi med att alla får vara med och bestämma så det kan jag inte göra så mycket åt.

Känner ni er nöjda?

Kommentarer

Svanteson Texas sa…
Jag är sjukt nöjd att mina låtar kom med, prodigy köper jag också...

Men kanske inte Lena PH...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?