Jag känner pojken här i fönstret mitt emot, han samlar drömmar i fickan

Lite kiropraktor (som ju för övrigt måste vara världens bästa uppfinning!), lite café, lite skoshopping och så är det dags att gå till jobbet. Träningen alltså.

Hoppas vi ska springa tills vi spyr. Jag känner för det idag.

Och sen när vi har gjort det ska jag gå hem och öva mig att gå i mina nya högklackade skor. Herre! Det kommer aldrig att gå bra.

Och ja just det. Idag kom kallelsen från förbundet.
Azerbajdzjan liksom. Erfarenheter av det, någon?

Och så skrev jag klart en krönika till HandbollsMagasinet. Jag hintar när numret finns ute.

Kommentarer

Amondine sa…
Gött med Azer... Kommer säkert vara en trevlig publik som klappar artigt... och kanske slår sig på låret om du har tur :)
Annika sa…
Amon: Gött som fan. Javisst. Blir säkert många klappar på låret... :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?