Let it be

Sitter i soffan en stund. Kollar på när kattungen Kavaj växelvis kör chickenrace i hundrafemtio mot alla skuggor i lägenheten, klättrar på soffbordet och försöker äta upp datorsladden.

Jag ska snart gå och lägga mig. Har ont i halsen sedan några dagar tillbaka och hoppas att det inte blir värre.

Jag har inte direkt tid att vara sjuk nu, nämligen.

Imorgon ska jag träffa GP för en intervju. Och på onsdag är det presskonferens inför elitseriepremiären. Dessutom ska jag ut till Alingsås och hålla ett föredrag på kvällen.
På torsdag är det sista träningsmatchen innan serien drar igång. Vi ska möta Önnered (i Önneredhallen 18.30 för dom som vill komma).
På fredag är det jobb igen och sen träning.

Helgen blir lugn. Ett sponsorarrangemang två timmar på lördagen bara och söndagen är helt ledig.

Det är en bra vecka det här. Det känns så.
Och nästa vecka blir ännu bättre. Då är det ELITSERIEPREMIÄR!

The joy, the joy!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?