Now a year has past

Och så blev det fredag och jag hittade

James Blunt - Stay the night.

En bra.

James påminner mig alltid om när jag precis flyttat till Danmark och inte visste nåt. Men det har jag säkert berättat om förut, så jag hoppar väl över det idag. Ogillar att upprepa mig.

Imorgon är det dags för höstens första vernissage och så ska jag fika och gå och förtidsrösta. På söndag åker vi nämligen iväg med landslaget till World Cup i Århus så då hinner jag inte.

Det blir ju nästan som att komma tillbaka till gamla trakter nu! Horsenstrakterna. Bara drygt fyra mil norrut. Det känns faktiskt som om det var längelängelänge sedan jag flyttade därifrån. Men det var det ju egentligen inte. Tre månader bara.

Så är det ibland. Tre månader kan kännas som ett helt liv. För Kavajen till exempel, så är det det.

World Cup ja. Vi ska möta Rumänien, Ryssland och Norge. I vilken ordning vet jag inte.

Och kom ihåg: blogga = ikke. Så är det nåt ni vill säga får ni göra det nu. Eller ni kan ju egentligen vilja nåt hela tiden, men jag kan inte svara.

Jag lämnar er helt sonika med några guldstänk ni redan känner till men säkerligen behöver påminnas om.

Joshua Radin
Joel Alme
Asha Ali
Mumford & Sons
&
Kanye West

Om ni har lust kan väl tipsa om lite musik. Och bra bloggar.

Se så, gör det nu, så ska jag köpa nya hörlurar så länge. "Någon" har visst satt sina små huggtänder i dom här.

Kommentarer

Anna sa…
Ryssland Tisdag
Norge Onsdag
Rumäninen Torsdag

Jag kommer och Hejar på er! Ska Göra mitt bästa för att höras över hela Hallen..
Bettan sa…
Jag kommer inte... ;) Men spark i ändan o lycka till!

*kramar*
Unknown sa…
Hej Anika
Jeg kommer en af dagene.
HH har spillet en god kamp mod Brabrand i dag, tapte med et mål.
Hilsen Jan
Anonym sa…
WHOHOHOHOOO... SKITBRA !!!
Trefilov körde nog hårtorken efter matchen :-)

Norge nästa. Kom igen nu !!
Svensk handboll behöver det här, nu är det dags.
Nu är det f*nimej dags !

Vi hoppar och skriker i sofforna härhemma. Hörs det ända till er ? Hoppas det.
Unknown sa…
Faktisk var det du som brød Russernes
gode takter da du fisker bolden 2 gange, hatten af for det.
Ellers bare tillykke med sejren.
Therese sa…
Synd att det inte räckte hela vägen :(
kunde tyvärr inte kolla på matchen mot rumnänien för jag va i skolan, hörde att Boson va och spela igen kul! ni får ta igen i december igen! :D

Ps. vet du om boson har en blogg? Ni 2 är mina förebilder! juste jag fick din autograf på EM 2006 på matchen mot spanien! Lycka till!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?