And if you're looking for that girl

Tänkte att vi skulle snacka lite om katten.

I vanliga fall går hon mest och är söt och jamar och leker plåster på mina hälar så fort jag är hemma, men idag fick jag äntligen användning av henne. På tiden kan tyckas.

Kavajen!

För plötsligt avslutade hon sina frenetiska försök med att ta sig in i min skrivare, pappersvägen, och började smyga iväg längs med golvet. Sen gjorde hon ruset och fångade en pappa långben.

Mycket, mycket uppskattat! För vi vet ju alla vad jag tycker om dom äckliga djuren.

Men nu kanske jag ska sluta tönta mig och prata om något relevant istället. Som att det är match imorgon.

FÖRSTA SERIEMATCHEN!

Å, herre, vad spännande! Halv sju möter vi Tyresö i Heidhallen.
Vi är oerhört laddade. Oerhört!

Så, ta er till Järnbrott imorgon och heja på oss!

Kommentarer

Märta-Li sa…
Tack, vad snäll du är! :)

Underbar kisse!! :)

Kramis

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?