I wanna live, I wanna give

I fredags råkade jag visst få lite hjärnskakning. Det var ju inte meningen.
Och dessutom så visste jag inte om det när jag spelade match i lördags. Efteråt dock, var det rätt jobbigt. I söndags med.
Så i måndags och igår tränade jag inte (doktorn = pappa, bestämmer!). Idag är första dagen utan snurrighet och ont i huvudet.
Så det går i alla fall åt rätt håll!

I söndags passade jag galleriet och dom här som stod i fönstret och var fina.

Imorgon är det träning igen, fast kanske inte direkt full fart. Vi får se. Räknar i alla fall med att var redo och osnurrig på lördag när vi möter IVH hemma.

Kavajen! Hjärtat! (Hon ser lite fet ut på den här bilden, men det är hon inte. Hon är enbart söt och liten. Och gillar att leka kurragömma mitt i natten.)

Asså, min katt. Gölle! Den ihop med livet och våren och allt jävla bra = så sjukt otippat & värt!

En playlist på det kanske.

1. Neil Young - Heart of gold (bäst!)
2. Jenny Berggren - Numb
3. Jessie J, Bob - Price tag
4. Aloe Blacc - I need a dollar
5. Acid House Kings - This heart is a stone
6. JJ - Let go

Later.

Kommentarer

Molly sa…
En date med Kavaj och hennes ägare en helg under våren skulle inte sitta fel, va? Vill gärna få en liten del av det gölliga. :)

Krya på dig!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?