Like I'm indestructible

Längesen nu. Det blir så ibland.

Och vad har jag gjort sedan sist? En hel del faktiskt. Varit i Lödöse och köpt en kökssoffa till exempel. Men det skiter väl ni i kan jag tänka mig. Trots att bonden jag köpte soffan av berättade att våren faktiskt är på väg för:
"Det upptäcker man tidigare på landet nämligen och jag har sett att den är här nu."

Och dessutom så blev vi fyra i elitserien (Heids bästa någonsin) och får lov att möta Skövde i kvarten.

Första matchen är i Heidhallen på lördag.
Förstå spänningen! Förstå storheten! Förstå längtan!
Vi är laddade som fan, det kan jag berätta. Rysningar.

Och så kan vi lyssna på Ellie Goulding - Your song för att det aldrig låter så när Elton sjunger den eller på R.E.M. - Walk it back för att dom har släppt en ny skiva och livet aldrig kan bli fel då.

Eller så kan man lyssna på några andra, som inte direkt rör sig inom samma genre:
Nelly - Just a dream
Jessie J - Do it like a dude
Flo Rida - Turn around
Rebecca & Fiona - Bullets

Kommentarer

N sa…
Lycka till Annika

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?