Jag kan inte heller dansa, so what!

Day 02 – Your least favorite song
Det finns många låtar jag verkligen inte gillar. Oftast för att dom för med sig minnen jag inte önskar komma ihåg. Men ibland bara för att låten är så jävla asdålig att man (jag) inte står ut! Som till exempel:

Genesis - I can't dance

Sen att den påminner om en kille som var så sjukt irriterande (säkert egentligen mycket snäll och vi för tonåriga för att uppskatta det, men så var det på den tiden) och hela tiden skulle dansa den där löjliga dansen som Genesis gjorde i videon.

"Asså, orka!" tänkte jag då. Det var för övrigt lite av mitt motto på den tiden, men det behöver vi ju inte prata om här.
Jag gissar att snubben slutat med Genesisdansen (fast man vet ju aldrig), men låten gillar jag fortfarande inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?