Det gick ett litet tag

Nu var det så här va, att jag drog till Tyskland. Å där orkade jag inte med att leta upp internet. Så man kan säga att jag tog semester från bloggen en liten stund.
Fast först var ju Horsens i Köpenhamn och spelade en skitdålig halvlek, turligt nog följd av en något bättre. Förlust visserligen, men det var väl inte direkt några chockodds på det resultatet.

Efter Köpenhamnsturen (som varade till söndag eftermiddag) bjussades det på gåsamiddag i Hörby. Mycket trevligt, om man bortser från svartsoppan som värdfamiljen envisades med att duka fram. Men efter doppad sked fick vi (läs: jag och stjärnan) till vår stora lättnad övergå till en mycket smarrigare trattkantarelldito.

Och sen blev det Göteborg ett tag. Måndag till torsdag morgon faktiskt.
Vad jag ville säga med det här var väl främst att jag är tillbaka igen. Från och med nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?