Så här är det

Kan det vara så att all extraträning faktiskt hjälper? Jag kände mig i alla fall starkare än någonsin igår. Och sugen på mer. Nästa hemmamatch: januari.

Nästa helg spelar vi dock mot FCK borta, och efter den stannar stjärnan och jag i Köpenhamn för att hänga lite med Sara H. Sen blir det Göteborg några dagar innan långhelgen i Tyskland med landslaget.

Grejen med landslaget är att samlingarna ofta ligger i samband med att dom övriga spelarna i klubblaget får ledigt. Även den här gången. Men utan att jag ens behövde påpeka det berättade coach-Claus att jag minsann också får ledigt lika mycket som dom andra. Så efter Tyskland har jag ännu fler dagar på den svenska västkusten. Det är fabulous, om något.

Så jag är på vad det gällar all form av fika, häng eller promenad. Anytime.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?