Hej på dig

Alltså, ni får ursäkta mig. Men jag har varit upptagen.
Först var det julölen som höll mig fången i fredags kväll. Och igår var det nåt annat. Här var jag i alla fall inte.
Och idag har jag varit i Tyskland.
Stjärnan och jag gjorde Flensburg under några timmar. Ganska många faktiskt.

Så för att liksom göra er lite glada igen tänkte jag att jag kunde bjuda på några bilder. Oerhört schyrre av mig, om jag får säga det själv!

Vi blandar och ger.

Utsikten från hotellrummet under World Cup. Observera den oerhört tidiga timmen (solen har knappt gått upp).


Det kan bara vara i Danmark man kan beställa en halvmeter wienerbröd!


Det var någon form av hunduppvisning i Flensburg idag. Men jag förstod aldrig riktigt storheten i det. Min hund kan i alla fall göra high-five och det är bra mycket coolare än det dom här kunde.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?