Det kan vara svårt att hålla ordning på allt

Efter matchen mot Aalborg pratade Horsens Folkeblad med mig. Dom sa: "Ditt kontrakt med HH utlöper ju efter den här säsongen...". Just här kände jag mig tvungen att inflika sanningen och berätta att: "det gör det inte". Det utlöper inte efter den här säsongen. Men jag har rätt att säga upp det, så på ett sätt är det väl någon form av 1 år + 1 år-kontrakt.

Jag kan välja att säga upp det på vilka grunder som helst. Gör jag inte det så fortsätter kontraktet i ytterligare ett år.

Jag har fått ett gäng frågor när det gäller just det här. Dom ska jag svara på imorgon. Och sen kommer jag länka till var dom ligger och kan läsas.

Fram tills dess står det om saken här.

Kommentarer

Anonym sa…
Vilka spekulationer. Som handbollens Se & Hör!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?