Alla dessa insikter!

En helg i Göteborg. Och en lång bilresa hem till Horsens igen.

Imorgon är det handbollsträning igen och det ska bli kul! Och dessutom har Horsens accepterat och sagt ja till att jag ska få åka iväg med landslaget till Bosön i fyra dagar.

Jag ska alltså mest med för att komma in i det igen. Inte med prioritet på att spela kval tyvärr. Jag tror inte knät hinner bli helt klart till dess utan fokuserar istället på att låta det ta den tid det tar. För även om jag säkerligen kan spela då, så är jag ju inte så matchtränad och dessutom känns det onödigt att stressa fram något. Så jag jobbar på med ordentlig rehab och handbollsträning och satsar på nästa säsong.

Starkare än någonsin!



Kommentarer

Anonym sa…
Låter klokt det! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?