Varför inte träna handboll lite längre, lite oftare och lite mer?

Oh la la!

Med på hela träningen och fick till och med spela internmatch sista timman efter lite övertalning av Fys-Mia och Läkar-Sten. Deras utlåtande var efteråt att det ju såg helt normalt ut och till och med bra!
Mitt eget utlåtande är att det inte kändes konstigt och att jag inte tänkte på knät ens när jag kom i pressade kantlägen eller blev inklämd av ett gäng motspelare i en kontring. Första gången på sju och en halv månad. Sex å en halv sen operation då. Ni hajar grejen. Det går undan!

Så jävla gött! Minst sagt.

Kommentarer

Beppo sa…
Hejsan,

Kul å läsa att det går bra för dig! Jag vet precis hur du känner... Been there done that!
Kör så det ryker, jag hejar på dig!!!
Kram kram
Vad kul att vara på landslagsläger. Drömmen, ohja!
Anonym sa…
Dags för uppdatering?

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?