Bara två timmar till flygavgång - går som på räls

Ja ja, knät säger ju inte så mycket till det. Det känns helt ok. Är kanske en anings rädd vid vissa sekvenser i träningen, men det går la över.

Nu sitter jag på Kastrup, flygplatsen i Köpenhamn, och väntar på anslutande flyg till Göteborg. Tre timmar mellan flygen, men det gör inte så himla mycket. Har köpt surftid så det är ok. Det blir en natt hemma hos mamma och pappa och sen till Stockholm och Bosön imorgon förmiddag.

Det känns lite konstigt att få komma på läger igen. Inte nervöst kanske, men underligt. Det är knappt så att jag minns hur man gör. Fast jag har packat mina handbollssaker och mina rehabsaker och mina gamla landslagskläder. Det bästa är Adidas-tofflorna. I princip är det det enda man använder under ett landslagsläger. Om man inte räknar själva handbollsskorna då. Och löpskorna... Men tofflorna är helt klart värda mest!

Anyhow. Ska gå nu. Shoppa eller nåt. Håll tummarna för landslagslägret nu, ok?
Jag återkommer givetvis med diverse statusrapporter under lägret. Kanske till och med med bilder, men jag lovar inget.

Ciao!

Kommentarer

H.N. sa…
". Håll tummarna för landslagslägret nu, ok?"
Jepp.. båda två.
Och du.. glöm knät nu, va ?
Det SKA ju funka som vanligt fast säkert lite starkare efter all träning som det har fått.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?