Små delar av allt

Är det fem månader till september säger du Amanda?
Ja ja, det är ju inget om man jämför med en korsbandsskaderehabilitering. Det ska ni nog klara av. Tycker också att det är värt lite väntan. Kan bli intressant läsning, I promise!

Pontus: Låten heter Shoreline. Och just den versionen som är den bästa enligt mig, är den med Anna Ternheim. Repeat. Det var kanske längesen det publicerades en lista?

Det måste vi visst genast råda bot på. Alltså:

1. Anna Ternheim - Shoreline
2. Feist - Secret heart
3. Alanis Morissette - Uninvited
4. Jack Johnson - Good people
5. Celina Ree - Når du rør ved mig
6. Simple Plan - Untitled

Och Lasse, allt med Lars Winnerbäck. Och Håkan. Och Dido. Och, äh, det blir för mycket. Ovanstående 6 låtar är i alla fall topp just nu. Andra tips, någon? Behöver lite nya influenser.

Imorgon är det match igen. Hjørring borta. Det ligger typ vid Frederikshavn. Vi kommer vinna lätt! I alla fall om vi kan fokusera och för tillfället slå undan dom irriterande faktorerna som irrar runt oss som myggorna i Norrbotten i juli.
Och efter matchen är det färjan till Göteborg som gäller. 22.45, någon som ska med, så kan vi spela kort ihop?

Anyways, jag återkommer.

Kommentarer

Amanda sa…
:o)) Det finns nog en anledning till varför du spelar handboll medan jag ligger på sofflocket och kliar mig i naveln...! Jag får väl lita på dig att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge... Lycka till imorgon!
Broström sa…
Ses vi i Globen på lördag tro? =)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?