I väntan på R.E.S.P.E.C.T? - kapitel 25

Oh, uppvärmningsövning med kroppskontakt!
Oh, kontringsövning två och två, mot försvar!
Oh, försvarsspel!

Och knät känns inget direkt efter. Under tiden var det lite läskigt, speciellt när det var försvarsspelare i närheten och allra mest när dom var i hög fart, men det gick.

Bra handbollsdag idag, wirklich.
Och dessutom är jag snygg i håret efter ett frisörbesök.

Ny dag imorgon, med nya möjligheter. Ska visst både shoppa tjugoårspresent, ringa annanpresentsamtal och träna handboll.

Och i september, eller nåt sånt, kan vi inte komma överens om att ni påminner mig om att jag ska berätta en historia för er då. Jag kan till och med sträcka mig så långt att jag redan ger historien ett namn. Vi kan kalla den Sandlådenivån. Vi kan kalla också kalla den: Kapitel 25.

Ok? Ni påminner. Jag berättar.

Ni kommer inte ångra er. Believe me, you most definately will not.

Kommentarer

Amanda sa…
men hallå!? inte kan man väl be oss vänta till september, det är ju hela 5 månader dit...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?