Imorgon kollar vi på vad knät tyckte om det

Det är fanimej en svinbra dag idag!

Med på hela handbollssträningen till exempel. Bara en sån sak.

Claus som dock är en liten räka försökte stoppa mig, men jag hävdade å det bestämdaste att när jag nu faktiskt har fått tillåtelse att vara med fullt ut så vill jag också prova det. Han gav rätt snabbt med sig och det var ju bra. Svinbra!

Vi lekte kontringslek, ni vet sån med tre mot tre på hela banan, å jag var med. Och vi spelade match mot varandra, i två gånger tio minuter, å jag var med. Dessutom så satte jag dom chanser jag fick.

Så jävla in i helvetes gött!

Kommentarer

Du låter som ett litet barn som för första gången har fått känna på en handboll :) Så skönt att läsa att du älskar det! Du ger mig inspiration nu på min försäsong ;)
Amanda sa…
Hur gick det med knät? Höll det för påfrestningarna? Du kanske laddar för fullt inför den 18:e...
Anonym sa…
Jag glömde fråga tidigare; får man lov att använda dina bilder utan att hamna i onåd? Jag har ett litet projekt (ej fått tummarna loss ännu. men det skall bli av nu till sommaren...) att göra en fotovägg hemma med fotografier med inslag av bilder som jag bara tycker om. Du har 3 som jag är intresserad av. Bl a den med molnen, fast den är inte klickbar... om det nu är ok att använda dem, kan jag då be dig vänligt att ladda ner bilden nedan igen så att den går att få full storlek? Tack på förhand! :o) //Amanda

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?