När jag går längs med havet

En lördag med morgonträning klockan åtta.

Det funkar bättre dagar som den här. När det är match imorgon och vi är redo för den och när en fin Sara på besök från Leipzigbubblan sover över på soffan och när jag vet att vi direkt efter träningen ska gå på stan och kolla saker och äta brunch och sedan dricka kaffe på soffan medan världens bästa Balić spelar sig i EM-final.

Dagar som den här är allting plötsligt fint igen. Idag var så väldigt fin.

Förresten var det rätt fint här om dagen med, för då sken solen och jag hörde fåglar som kvittrade som besatta.

Kanske betyder det att livet är på väg tillbaka igen?
Vi satsar på det, tycker jag.

Och som Marcus så snällt påpekade. "Verkar som du behöver denna:" skrev han. Och skickade med en Youtube-länk till när Monty Python sjunger Always look on the bright side of life. Humor!

Match imorgon ja. Odense, borta, klockan 15. Heja friskt är ni snälla.

Vi säger så.

Eller vänta. Vi säger också: En något schidzofren playlist. Varsågoda.

1. Andreas Grega - Ta vad du vill
2. Petter feat. Makeba Riddick - Get by (gammal, jag vet)
3. Dido - Paris
4. Staffan Hellstrand - Som brittisk pop (han med Fågel blå , om ni minns)
5. David Guetta feat. Makeba - If we ever
6. Petter - Fast för evigt
7. Joel Alme - No luck to give
8. One Republic - All the right moves
9. Andreas Grega - Alla utom jag
10. Joel Alme - If you got somebody waiting
11. Miss Li - I heard of a girl
12. Hästpojken - Medan vi faller
13. One Republic - All this time
14. Andreas Grega - Bättre för mig
15. Hästpojken - Jag förväntar mig ingenting
16. Lisa Ekdahl - The world keeps turning
17. Teddybears - Little stereo (jag sa ju att den var schidzofren)
18. Hästpojken - Från där jag ropar
19. 50 Cent & Eminem - Psycho
20. 50 Cent fest. Ne-Yo - Baby by me

Nu laddar vi.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?