We can do whatever

Anonym skrev: Kanske den sämsta handbollsbloggen av alla. Bra musikttips och fina bilder dock.

En annan anonym svarade: Som handbollsblogg- alltså analyser, spelare, rykten i handbollsvärlden så är det nog inte så mycket med Annikas blogg- kan hålla med. Åtminstone under senare tid.
Men... Här nedan är hennes målsättning till varför hon bloggar, hämtat ur hennes egen blogg i första inlägget. Och det är nåt annat det:


"...jag skulle använda den här bloggen då och då. För att försöka beskriva mitt liv som professionell handbollsspelare i Danmark.

När jag var yngre så hade jag inte dom stora drömmarna om att komma till proffslivet. Jag hade förmodligen andra mål i livet, även om jag inte minns dom nu. Handboll har alltid funnits, men inte särskilt länge på högre nivå än att den går att kombinera med alla andra saker som kan vara viktiga i livet. Men helt plötsligt så fanns den bara där, drömmen om handbollslivet."



Den första Anonym har alldeles rätt. Detta är den sämsta handbollsbloggen av alla.

Då är det ju tur att all läsning är valfri, att krysset till höger kan klickas på och att anonyma åsikter är löjliga.

Gott nytt år.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?