Ta vad du vill, gör det

Det är dagen efter match idag. Och när man spelar i ett jumbolag så är det inte alltid så fantastiskt kul. Som nu. Vi förlorade. Igen igen igen. Och det följdes av ännu en utskällning av tränaren.
Som det är nu är det väldigt många av våra unga spelare som plötsligt inte tror på sig själva alls. Dom faller, kan man säga. Trots mental träning och allt.

(Nåja, åsikterna om just den lämnar jag ännu en gång därhän, för det verkar vara det enda sättet att inte få skit på.)

Så jag antar att vi ska få prova på den lite mer positiva versionen av kritik från och med nu. Gärna det, säger jag.

Vi har ju match igen på söndag (mot Odense) och ska bara kämpa vidare. Vem vet, snart kanske vi får en poäng eller två.

Annars gäller:

Andreas Grega - Ta vad du vill

På repeat. Och på repeat igen. Och lite till.

Vad lyssnar ni på?

Kommentarer

Jenny sa…
De här gå på repeat på min spotify:

Romeo and juliet - The killers
Elegi - Lasse Winnerbäck
Dansa på min grav - Bo Kaspers


Ha en bra dag!
Stefan sa…
Prova att snöa in på Middlesex - Integritet, inte världens kändaste band men grymt skönt sound :)...

http://www.youtube.com/watch?v=aSuwSyIKTJM
Marcus sa…
verkar som du behöver denna!
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?