Call me crazy, I've been called worse

Lördag kväll i Horsens.

Det händer inte så mycket, det gör det inte.
Kanske främst på grund av vår match imorgon. Mot KIF Vejen. Och vi går som vanligt efter vinsten.

Men i övrigt. Som vilken annan kväll i veckan som helst.
Fast jag och Island var nyss på bio. Vi såg den där med alla stjärnorna i. Valentine's Day. Min typ av film, rätt av.

Och det allra finaste var när Julia Roberts fick slänga ur sig ett: "Big mistake. Big. Huge!" i slutet.
Fast jag är lite tveksam till att den övriga publiken (som mest bestod av tonårstjejer) uppfattade det stora i just den repliken. Herre gud, dom vet väl inte ens vad Pretty Woman är.

Om man skulle ta och kolla lite på den som uppladdning inför matchen imorgon kanske.

Go Vivian!

Men jag säger, trots att jag har förstått att övriga världen inte håller med, att ni borde se Valentine's Day. Den är nåt för oss som ändå tror.

Och jag tror att imorgon blir en bra dag. Av någon anledning.

Sophie Zelmani - Going home. Till exempel.

Kommentarer

Amondine sa…
Är det sant? Säger hon verkligen så... Shit. Måste se filmen!! Grymt!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?