Om imorgon inte kändes så oändlig

Tidigare idag knackade brevbäraren på. Dom gör så här i landet när man ska få paket. Inga satans avier här inte. Bara om man inte är hemma.

Och idag fick jag två paket. Stackars brevbärare som måste bära, men bra för mig. Asos.com hade skickat några saker i det ena och min mamma några i det andra.

Kortet på Mr Walker är från mamma.

Hon skrev att hon skickade ett kort på min gamla kompis (det är Fantomen när han "går på gatorna som en vanlig man" på kortet för er som inte fattar) och att Olli-Devil hälsar. Humor!
Och i paketet låg det också en diktsamling jag önskat mig.

Så himla gulligt!

Mamma och pappa håller annars mest bara på att packa ihop sina tre våningar exklusive källare för att flytta till lägenhet inne i stan.

Lite senare idag (kanske) får ni se nåt kul. Det kommer så många minnen fram när allt ska sorteras. Jag har hittat både kärleksbrev och framtidsdrömmar. Och så var jag tvungen att blunda en smula för sånt som fortfarande kändes alltför pinsamt.

Snart ska vi spela match. Mot Viborg. Och om man av någon anledning skulle känna sig lite våghalsig kan man spela på att vi ska vinna. Då får man 31 gånger sina satsade pengar.

Det känns inte direkt som om vi är favorittippade ikväll.

Well. Det var det nog inte heller någon som trodde.

Och så lite Spotify på det.

Nationalteatern - Men bara om min älskade väntar.

Later.

Kommentarer

airaM sa…
Möjligtvis en av de finaste sånger som någonsin gjorts. Och åh, så fint att få paket.
Massvis med kramar!
Jenny sa…
Så vacker så jag får gåshud!!
Lycka till ikväll!
Annika sa…
airaM: Ja, så väldans fin. Massa kramar tillbaka!

Jenny: Mer gåshud till folket! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?