Kanske det ja

Okej. Dom säger att drömmar betyder nåt. Då undrar jag, vad betyder följande:

För några dagar sedan drömde jag att jag jobbade som fotograf ihop med en annan tjej. Vi hade vårt kontor på en husbåt. Hur som helst så mördade den andra tjejen plötsligt mig. Sen rullade hon in min döda kropp i någon slags fotobakgrund och dumpade mig i vattnet.
However så gick jag liksom igen. Som en ande. Och sen spenderade jag resten av drömmen med att rusa fram och tillbaka för att försöka få tag i någon som kunde rädda mig innan min kropp sjunkit helt ner på havets botten, men ingen kunde se mig.

Snart kommer våren.

I förrgår drömde jag att jag och min ena systerdotter blev jagade genom Göteborg av en man som försökte skjuta ner oss. Han hittade oss var vi än gömde oss och jag fick bära ungen för hon orkade inte springa så mycket. Det var väldigt mörkt överallt och det regnade. Sen hände inte så mycket mer.

Och i natt drömde jag att jag bodde i min gamla lägenhet här i Horsens och så var det en man (som såg ut lite som en italienare med page) som gick och satte eld på alla lägenheterna på jakt efter min. Så fort jag hade släckt en brand så startade han en ny. Och trots att det kom poliser som var snälla och jag pekade ut honom så kom han undan. Innan han försvann hotade han mig med att komma tillbaka.

Och det var nog allt jag hade att säga idag. Fritt fram för tolkningar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?