Som nytt

Det var ju det där med besök, som jag sa.

Det var nämligen finbesök från Göteborg. Tre från Heid fick komma och se hur det kan vara att spela handboll i Danmark.

Frida, Sophie, jag och Elin. I en slags tjusig (men oplanerad) tripp-trapp-trull-uppställning.

Jag minns inte riktigt hur det började, men jag tror det var jag som kom med förslaget. Att det kanske kunde vara kul för dom som inte riktigt vet, att se hur det är. Här.

Tror dom uppskattade det.

Dom var med på tre träningar och avslutade med att se en match (som vi naturligtvis förlorade som vanligt).

Jag tyckte i alla fall att dom var hemskt gulliga. Det är ju lite konstigt, kanske, att umgås flera dagar i rad med några man inte riktigt känner. Men det gick väldans bra tycker jag. Och vi hade mysigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?