Don't say you will unless you will

Dom visar en koncert med Kanye West på VH1.

Jag älskar Kanye West!

Och så skiner solen så himla starkt utanför fönstret.

Jag älskar solen!

Bredvid mig på soffan har jag åtta böcker, skrivna av min farmor, som är som en jättelång dagbok om hennes liv.

Jag streckläser dom sedan igår och dom är så himla bra. Just nu är det så väldigt sorgligt för hon skriver om när min pappa hade lunginflammation och nästan dog.

Men dom är också så otroligt fina för jag får reda på så mycket. Jag önskar att jag fått känna både henne och farfar längre.

Dessutom så inser jag att livet var bättre förr. Skitsamma när egentligen, bara innan nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?