I said I love you like the stars above

Det blev lite senare än jag tänkt mig. Nummer nitton och jag skulle nämligen äta lite. Men så råkade hon låsa sig ute.
Så vi fick ragga upp en stege, en kniv och en ungersk man för att kunna klättra upp på andra våningen, lirka upp det nästan öppna fönstret och den vägen komma in i lägenheten.

Det var väldigt roligt. Speciellt kul var det när en av grannarna försökte leka stursk och upplyste oss om att han minsann höll ögonen på oss. Han trodde vi var inbrottstjuvar. Förmodligen.

Lite spänning i vardagen oavsett vad. Väldigt mycket mer spännande än kvällens match som vi förlorade med 22-38 i alla fall.

Men om jag skulle ta och visa det där jag sa att jag hittat.

Jag har ritat mig själv i ett A4-häfte från förskolan.

Sen, inuti, skulle man måla massa olika saker. Till exempel vad man helst ville bli när man blev stor.

"Jag vill bli en mamma."

Säger inte mer än så tror jag.
Lämnar er med en låt istället:

The Killers - Romeo and Juliet.

Kommentarer

Jessica sa…
Den är så sjukt bra den låten! kan lyssna på den hur många gånger som helst!
Annika sa…
Jessica: Jag håller med!
Marcus sa…
kul att du hittat tangentbordet igen!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?