You say I'm beautiful, but all I see is ugliness

Idag spelade vi den avgörande matchen mot SønderjyskE.
Eller vad säger jag. Klockan är över fem på morgonen dagen efter. Det var väl igår vi spelade då. Dom verkar ha ändrat till sommartid här under nattens gång.

I alla fall så förlorade vi.

Just nu hatar jag SønderjyskE. Jättemycket.
Men det går nog över.

I väntan på bättre tider kan ni ju kolla in proffshandboll goes foto-bloggen. Den finns här. Den har funnits ett tag, men liksom bara i tystnad.

Kommentarer

Marcus sa…
Sköna bilder, tråkiga resultat, god framtid!?!
Va härligt att se dig på tv. Kändes nästan lite som du va en riktigt kompis liksom :)

Hoppas allt går bra, jag håller tummarna, jag är ju trots allt din maskot ;)
SvantesonTexas sa…
Fan va fint att se dig tillbaka i landslaget igen, du har varit saknad!
Håkan sa…
P-L-A-N-E-N-S G-I-G-A-N-T ...


Fy tusan vad kul att du är med i blågult igen !!
Jag säger då bara det.

Ojojoj...
Carina i Tyskland sa…
Bloggförbud minsann. Saknar dig både här och där.

Lycka till!

Carina i Ty
Johan sa…
Hej Annika!
Måste säga att du var super bra igår.
Hoppas stödet i lund var bra klappade med klappan så jag har blåmärken på låren haha.
Lycka til i Heid
Johan
Hej Annika. Det är Louise här igen. Först vill jag bara säga att det var grymt spelat i Lunds aren i torsdags. Hihi, jag var och kollade. Du var ju bara bäst! Vilken förebild du är :). Jag ville bara berätta att jag ska opereras den 26 april. Asså, om 22 dagar. Mitt korsband är ju av. Jag längtar riktigt mycket till att det är över. jag går och är spänd hela tiden och fjärilarna i min mage flyger runt hela tiden. Jag har svårt att hantera rädsla och nerver men jag hoppas att det kommer gå bra ändå på operationen. Jag ville bara medela min operation för att du skrev sist att jag skulle höra av mig när jag viste. Och det var en kul grej att höra av sig också. Du får ha det bäst. Kram!

P.S är inte aktiv på min blogg längre men om du vill gå in och kolla hur jag ser ur så kan du ju göra det :). Det är gamla bilder men det gör inget.
Annika sa…
Marcus: Tack! Ja, en bra framtid tror jag på.

Tärningen är kastad: Självklart! Vi är ju nästan bästisar. Hehe.

Svanteson Texas: Tack! Kul att du har saknat mig!

Håkan: Oj oj. :) Tack så mycket! Jag trivs i det blågula gänget.

Carina i Tyskland: Tack. Nu e jag tillbaka! :)

Johan: Tack så mycket! Ja, stödet var helt perfekt i Lund. En grym publik faktiskt! Det var väldigt kul att spela där.

Louise Persson: Gulle dig. Tack så mycket. :) Vad skönt för dig att äntligen få en operation. Det kommer bli så bra efter!
Lycka till!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?