Remember spring swaps snow for leaves, you'll be happy and wholesome again

Ja, men det var ju inte som att vi vann direkt. Mot KIF Vejen alltså. Det var det inte. Men ändå. Positivt på nåt sätt. Eller, det beror nog på vem ni frågar.

Men det är ju min blogg det här.
Så jag utgår från att ni frågar mig.

På lördag möter vi FCK hemma. Ni vet, laget som ska läggas ned. Anja ska ju sluta och allt. Kanske.

Nåja. Det spelar nog inte den största rollen i just vår match mot stjärnorna. Vi får se, helt enkelt.

Lite musik på det kanske.

1. K'naan - Wavin' flag (men Göteborg, man får ju skämmas!)
2. Sophie Zelmani - To be forgiven (eller ta hela skivan istället)
3. Salem Al Fakir - Keep on walking
4. K'naan - Take a minute
5. Sophie Zelmani - If I could
6. Mumford & Sons - Winter winds
7. Mumford & Sons - After the storm

Bara sju idag tydligen.
En för varje dag i veckan.

Och ja, just det. Jag får visst besök i veckan. Fast det är ändrat till på fredag.

Det blev många länkar i det här inlägget känner jag. Men så är det ju ibland när man återupptäcker världen.

Kommentarer

airaM sa…
Wavin' Flag är så djävulskt bra. Tack. Hade glömt bort den.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?