Repeat after me: De. Va. La. Änna. Gôtt. De.

Ni är verkligen så fina, ni som läser här. Att ni blir så glada för min skull. Det värmer, mer än vad ni vet.

Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig för reaktioner efter pressreleasen, men jag trodde i alla fall inte att alla skulle vara positiva.

Men hur som helst. Nu får jag väl börja öva upp min göteborgska igen. Jag har liksom trängt undan den ett tag. Och utan göteborgskan lär jag väl bli som en alien i kära Järnbrott (alltså den delen av Göteborg som Heid huserar i, för er som inget vet).

Och. Här är era tyckanden. Och mina svar.

Jenny sa:
Prick klockan 5! Fantastiskt Annika! Vad roligt för dig och vilken tillgång för Heid. Gott att bo hemma i underbaraste Götet också! Hur känns det?

Svar:
Så blir det när man tidsbestämmer inlägg och sen sätter sig på bussen. Då kommer dom när dom ska! :) Det känns helt perfekt att få flytta hem till kära gbg igen. Och jag ser verkligen, verkligen fram emot att få spela för Heid igen!


Flätan sa:
Härligt! Då kanske det är dags för mig att göra comeback o lägga snygga utspel till H6 igen?? :=)) Ska bli jätte kul att se dig i Heidtröjan igen!

Svar:
Javisst. Jag minns våra glansdagar i juniorlaget. ;) Tack!

Amondine sa:
Välkommen tillbaka det "vackra" Järnbrott.

Svar:
Tack! Järnbrott är en pärla bland stenarna. Det vet vi ju alla...


Carina i Tyskland sa:
Jättekul! Härliga nyheter!
Kommer säkert bli toppen!

Svar: Tack. Det hoppas jag med! :)

Mickan sa:
Härligt att se dig i Elitserien, ska bli kul att mötas i höst! :D

Svar:
Ja, vad kul det blir! :)


Handbollsälskare sa:
Fantastiskt roligt...Och en väldigt stor tillgång för Heid såklart.
För oss som gillar att se damhanboll är det ju extra kul att få se några av världens bästa på nära håll :)

Svar:
Wow! En av världens bästa! Tack för dom fina orden!

Lisbeth sa:
Att jag bli jätteglad det vet du! :D
Välkommen hem, vännen, vi har saknat dig! Och kanske skulle man ta en sväng till Heidhallen igen...
Haha, och du kan säkert ta ett och annat pass med Asperos innebandykillar, iaf de som är födda -92..

*jättekramen*

Svar:
Det är bäst du laddar kaffemaskinen, för nu kommer jag å hänger i din trädgård mest hela tiden! Men innebandy vet jag inte riktigt... Är inte det en sport för mesar? ;) Ser fram emot att få se dig i Heidhallen!


Kajsa sa:
Välkommen tillbaka! Och när du tröttnar på de hårda träningarna vet du var du finner oss. Tryout torsdagar kl 21.

Svar:
Tack! Haha! Ska hålla det i minnet. :)

Anonym sa:
Jätte kul!! Ett proffs i elitserien :D
/Matilda

Svar:
Tack! :) Elitserien, kära gamla elitserien.


Ina sa:
Vad roligt för dig men även för Heid :)

Svar:
Ja, för mig är det skitkul! Jag hoppas att även Heid känner sig nöjda med det. :)


Caroline-Susanne sa:
Riktigt kul! :)

Svar:
Tack! :)


Evert Ekh sa:
Till att börja med. Välkommen hem. Din attityd gillas skarpt av oss i Stockholm. Det behöver finnas fler som är rättfram, sen kanske man får backa lite, men vafan, ingen har dött av lite ärlighet, snarare börjar man att leva.
Så Annika, rätt eller fel val att välja Heid, skitsamma du är numera en +46 i landskoden och det är vi i alla fall mycket glada för.

/ en vän i Stockholm

Svar:
Tack så hemskt mycket för dina ord, min vän i Stockholm! Och jag håller med: Mer ärlighet till folket! :)

Kommentarer

mallan sa…
Grattis!

Det känns som riktigt bra nyheter!

All lycka till!
Annika sa…
Mallan: Tack! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?