Don't I know it, nobody has to say

Okej, nu är det tisdag kväll och vi spelade i söndags.
Det är dags.

Nu ska vi prata lite om matchen mot Spårvägen.

Vi förlorade med ett. Det var vår första förlust.

Så. Nu har vi pratat färdigt om matchen.

Och egentligen så var det meningen att jag skulle prata en del om kärlek med er nu. Men jag tappade orden någonstans mellan tangenterna och tron på desamma någon annanstans. Så det får bli en annan gång. Eller lite senare.

Så vi tar en lista istället.

4 TV-program jag ser
1. Bonde söker fru
2. Americas Next Top Model
3. Nyhetsmorgon
4. Greys

4 saker jag gjort idag
1. Möblerat om
2. Tränat handboll
3. Översatt och kommit på söktermer
4. Fikat med mamma

4 saker jag längtar efter
1. Våren
2. Sommaren
3. Kärlek
4. Imorgon kväll

4 saker på önskelistan
1. En Nikon D90
2. En platt TV
3. Ett besök från min isländska
4. En resa långt bort

4 låtar jag lyssnar på just nu
1. James Blunt - No tears
2. Marit Bergman - This is the year
3. Nelly Furtado - Night is young
4. Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i

Det var väl det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?