Then magic treats start falling from the trees

Matchen Heid - Skuru går det nu att se ett reportage om på TV Väst.
Här är länken.

I övrigt har jag försökt koppla bort handboll under dagen. Det har gått så där. Jag är oerhört missnöjd med ett oavgjort resultat mot Skuru. Inte för att dom var dåliga, för det var dom absolut inte, utan för att vi kan så mycket bättre än det vi visade i lördags.

Det är sådana poängtapp som svider mest.

Men så, för att röra mig utanför den där handbollsbubblan hade jag dejt med Carro på stan idag. En så himla bra dag! Hon var utan bebis och jag var utan... Eh... Kavajen? Massor av tid hade vi i alla fall.
Fika och kolla i affärer. Mest fika. Le pain francais på Vallgatan. Favorit, med snyggaste inredningen!

Och imorgon är det måndag igen. Måndag efter lov.
Då är barnen som jobbigast va?

Eminem - No love (samplat från Haddaway - What is love, minnen!)
N.E.R.D. - I've seen the light
Petter feat. Veronica Maggio - Längesen
Train - The finish line
N.E.R.D. - God bless us all
Train - Brick by brick
John Mayer - Who says

Kommentarer

Anna sa…
Jo, Måndagar efter lov är Värre Än Fredagar före Lov. Tur att måndagen är över, Nu är det snart helg igen! =)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?